fredag 24 januari 2014

Sverige - Malaga 35 graders skillnad...

Fem dagar i Spanien är precis vad jag behöver med min familj just nu...Skönt att få komma hemifrån och släppa taget och alla måsten...Men vi har en hel del måsten här i Marbella också...Lägenheten ska inredas så den är klar då vi ska tillbringa stora delar av sommaren här och framförallt om svenska vädret bjussar på regn...




 06.00 och Lea shoppar loss på Arlanda...




 Frulle...



































 Framme!


Vi hann inte mer än att lämna av barnen i lägenheten och sen bar det av mot ett flera timmar långt besök på IKEA...Allt gick dock inte som planerat då försäljarna där en efter en sa Out of Stock! Det blev inte förstahandsvalet i många lägen och vi var på väg att ge upp x antal gånger...Men vi tog två soffor isf en hörnvariant och ett svart bord isf ett vitt osv...Men i slutändan blev vi rätt nöjda ändå...




 Mot IKEA!




Nästan färdiga!




 Hem och skruva skruva skruva....Eller Misha skruvade och jag var arbetsledare ;)




 Barnen hjälpte till...









 Sovmorgon till 12.00




 Hm...hela familjen tog en joggtur men jag valde sängen...









 Bara älskar stolarna från IKEA!




 Satt en timme i solen idag...




 Skönt att slappa och känna solen värma genom glasdörren...




 Blev en tur till Malaga så imorgon får det bli Puerto Banus...














 Heaven!!!




 KÄRLEK!










 Suddig bild men en ny hoodie blev det!





 For in på IKEA igen och köpte nattduksbord och lampor åt brudarna...





 Ska fortsätta och fixa rummet till våren...




 Ikväll kom lampan upp...




Lite felräknat mått på tvåsitssoffan...Men det får bli så där ;)













 Jo jag njuter kan jag lova!



Godnatt!


<3 <3 <3



4 kommentarer:

  1. Åhh!! Det blir ju bra trots andrahandsval:-D Men du, skulle det inte bli blommigt romantiskt i "stugan"? Jag kiknar nästan av fniss! Kan inte ens föreställa mig en blommig kudde hos dig;-)
    Ses snart!!
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Gud va fint ni har d!! :) Ha det toppen! Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Haha!!! Vänta bara Emma! Rosorna är på g in i barnens rum ;) Rosa o vitt är väl alltid något att börja med så vänta du bara ;) Men vi håller det romantiskt i ett rum för annars blir det nog obekvämt för mig, hahahaha!!!! Kram

    SvaraRadera