måndag 20 januari 2014

Söndag är min favoritdag...






Slog av ljudet på mobilen för att få sova ut men olyckligtvis så glömde jag vibratorljudet!!! Så jag vaknade irriterat vid nio men vad gjorde väl det när goaste Lea fixat frulle och sen gick man fint och lade sig igen...Låg till klockan ett och just som jag steg upp försvann solen men åter igen vad gjorde väl det när jag fått sova ut! Just sova är nått jag är bra på men inte på kvällarna då jag har svårt att koma till ro...Men jag har mina söndagar och då är det slappa och återhämtning som gäller fram till 18.00 då veckans Bodypump rivs av...




Hittade en bild i min mobil tagen för 15 månader sen...Vid den tidpunkten tyckte jag att jag hade muskler men när jag ser den idag så tycker jag mest att jag ser rätt tunn ut...Idag äter jag mer och musklerna har växt till sig och det går åt rätt håll med tanke på mina mål...Så helt klart bevisat att vill man bygga upp kroppen så krävs mat i större mängder...Så ni som vill se tränad ut GLÖM allt som heter banta och dieter!!! Träna och ät så kommer resultat :)








Igår så lärde jag min lilla akrobat hur man skulle öva för att stå på händerna och idag har hon gjort det precis överallt och när som helst...Så Lina och Carro fick sig en uppvisning på gymmet och pappa Misha via skype och jag har fått se det typ 128 gånger och Leas ögon har varit på väg att hoppa ur och ådrorna i ansiktet har pulserat och när hon väl får kläm på det så kommer hon förmodligen sluta gå på sina ben här hemma ;)...Leas dröm är att få börja på gymnastiken i Hudiksvall och jag ska kolla upp möjligheterna för är det något hon kan så är det att näst intill slå knut på sig själv och det har hon ärvt av sin mor ;)





En handstående Lea på gymmet...





Ikväll körde vi fyra igen och självklart ska det fotas ;)




Väl hemma så blev det soffläge en stund...




Kvällsfika!




SAKNAR mitt korta hår men biter ihop ett tag till!



Nu ger jag upp och går och lägger mig och jobbar min sista dag innan semester!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar