fredag 10 januari 2014

Stefan Bohlin gav mig ett drägligt liv...




Igår när jag vaknade var låsningen i ryggslutet värre än tidigare...När jag satte mig i bilen på väg ner till jobbet trillade krokodiltårar på mina kinder...Att knappt kunna sitta är helt sjukt och den smärtan när nerverna skickar outhärdliga ilningar ner genom benet är nått så fruktansvärt...Men envis som en åsna ska jag jobba! Hatta mig genom de fyra timmarna men osmidig och klumpigt utförde jag mina sysslor...När det var dax att gå hem så kommer självaste Stefan Bohlin in på gymmet och jag som hållit ut 8 av 9 dagar innan jag imorgon ska till Per Juhl i Hudik suckade och tittade bedjande på honom och sa -SNÄLLA hjälp mig! Tanken var att stå ut till på fredagsmorgon så Juhl fick se hur jag var i mitt sämsta skick men jag stod inte ut en dag till!

Han bad mig lägga mig på bordet så han kunde räta ut mig men när han skulle dra upp knät så vrålade jag och det gick verkligen inte så han bad mig inta magläge och sen förde han in en metallstav i knävecket och det brann i mitt ben och jag skrek ännu mera och slog nävarna i bordet av smärta...Men efter den "akupunkturhistorien" så kom fröken Lundhs ben upp och Stefan tröck till och BRAAAAAK!!!!

Idag har det mesta släppt och jag fixade spinningpasset igår och jag ångrar inte en sekund att han fick räta mig men imorgon ska jag träffa en grymt bra kille som kommer att hjälpa mig lite mer och se vad själva felet är och förmodligen ge mig övningar för ryggslutet...TACK STEFAN!!! Skyldig dig en ;)



 Redo för att nöta release 88 på City med Camilla...




 Titta! Jag bludar och njuter av att smärtan är borta ;) Men lätta vikter på...








 Camilla <3








Kvällens Power-Fit var som alltid svettigt och jobbigt men med 100% glädje och ENERGI!









 Ååååååå....




 Hopp!









 Emma is BACK!




 Sen var det min tur att träna och det blev överkroppen som fick jobbba...




 Julia på löpbandet...




 Och min tillfälliga "bonusdotter" (då Roger och Annelie är utomlands) Tea trampar på...




Kvällsfika och Julia var VÄLDIGT snål med mozzarellaost!



Klockan står på 05.00 och frulle vankas på Citygym från kl 06.15 så kom och träna och avnjut en god frukost i mysig miljö!


Godnatt!


<3 <3 <3




3 kommentarer: