söndag 5 januari 2014

Helgen i bilder...







Ställde klockan på 08.30 för 10.00 skulle lördagens Power-fit starta...Vem vaknar av en slump kl 09.50!!!?? Jo fröken "snooz" förstås! PANIK var förnamnet...Hade tio min på mig att hoppa i kläderna, köra som en blådåre ner till gymmet och på plats sätta ihop ett pass för 12 personer med TOLV stationer!!! Om vi säger så här, klockan var 10.04 då jag var klar och kunde starta med uppvärmningen och kallar mig själv numera Superwoman ;) Härligt gäng med MASSOR av energi trots tidiga timmen...Det är så skoj att leda passet när man ser hur nöjda men totalt sluta dom är efter 50 minuter med mig...På torsdag är det dags igen och längtas att få "plåga" dom med några tuffa övningar...
























 Hunnit äta gott från Thaivagnen...




 Tea och Julia har fått testkört release 88...




 Lite gym med ett fåtal övningar fick det bli då ryggslutet säger ifrån...




 Dipp dipp...









Tea sov över...




Klickade hem lite vårnytt ;)



För övrigt är inte livet som jag vill att det ska vara...Har fått någon typ av ischias som gör att jag knappt kan röra mig mellan varven...Min träning hattar sig fram och jag visar inte upp mitt bästa humör om man säger så....Jag har tid hos Per Juhl i Hudiksvall på fredag och hoppas att han kan hitta själva felet som orsakar att jag med jämna mellanrum får det här...Känner mig överkörd mellan varven och får gå på starka smärtstillande tabletter...Men jag biter ihop och hoppas på förbättring snart...


Godnatt!


<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. 88:an är helt okej som release! Gillade föregående mer...

    SvaraRadera