torsdag 31 oktober 2013

5 minuter kvar av mitt 39 åriga liv...

Ja nu är det nära och jag har blivit firad i förskott och i flera dagar...Alltså trots att jag fyller fyrtio år så sticker jag inte under stolen med att jag ÄLSKAR att få presenter!!! Idag var det mina underbara vänner från Stockholm som ramlade in på gymmet för ett kramkalas och en underbar presentpåse levererades med ett mycket fint innehåll...Senare på kvällen så fick jag ett smycke av min chef Niclas och hans fru Akke...Jag blev alldeles till mig...Ett halsband helt  i min smak och dom hade graverat in Train like a girl!!! Och på baksidan så står mitt namn och den magiska siffran 40 ;)




Finaste Malin och Sarah...







































Nu på fredag missar ni väl inte frukosten på Citygym 06.15-10.30...Alla är välkomna och för 40 spänn så får ni en bra start på dagen...Så kom dit och se till att jag inte somnar bakom disken nu!


































Nu rundar jag av med att säga GRATTIS till mig själv! 40 år och älskar livet!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar