söndag 6 oktober 2013

Believe you can and you're half way there...




Nu har bloggen hamnat åt sidan igen för den här veckan har varit fullspäckad av träning och en massa annat som halkat efter när man varit på semester men börjar känna att jag är i kapp nu...Jag har kört lite pass och åter igen levt med hörlurarna i öronen för att det nya passet ska sitta och även det har fallit på plats så nu kan man andas ut...Blir lite dubbelt av min bilder för er som följer mig på Instagram men jag har läsare som inte har den appen så ni får stå ut ;)



Anna och Johanna fick köra "Barbara" på torsdagens pass...




 Fredagsgäster...




Idolmys...




Morgonträning på lördagen 2 pass...



Lea drog till Sundsvall på match...




Nöjda brudar!




 Julia, Hannele och Maja var även dom morgonpigga...




Tea fick med sig mammsen...



Efter träningen så blev det lunch på byn...




 Lunch på Finess...









 Och självklart fika på Janssons...




 Lite shopping från Kardemumma...









 SLARVMAJAN Carina glömde sina brillor i hyrbilen i Spanien så man fick fint gå och köpa sig nya...




 Härliga stora muggar från Dollar för ynka tjugan...








Söndag och lång härlig sovmorgon...Frukost kl 12.00 funkar fint på Aspgatan...Sen blev det en tur ner på Älvvallen för säsongsavslutning med LIF...Sen hem och ladda batterierna för kvällens pass...



















 Sötaste grannen Filippa var också nere på Älvvallen...



Redo för ett svettigt pass!




 Två spännisar bjussar på en bild ;)





Söndagsmys...



Ryggen gör sig påmind mellan varven men tack vare rullen jag ligger på så kan jag fixa så att nerverna som trycks ihop släpper så nu ska jag börja med att gymma men ta det försiktigt och inte rusa upp med vikterna...Efter att kört på rätt hårt den här veckan med pass så känner jag att jag börjar hitta tillbaka och får upp ett härligt tryck i överkroppen...Jag tycker muskler är snyggt i lagom form så nu ska här byggas ;) Redan imorgon ska jag in i gymmet och känna mig fram och lyssna på kroppen och se om den kommer överens med min vilja...



Dubbla pass och härligt tryck i armarna ;)



Ny vecka och nya tag och hoppas den blir lika bra som den som gått!


<3 <3 <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar