måndag 21 oktober 2013

LIF gala...




På lördagen vart det gala för hela slanten...Röda mattan, välkomstdrink och allt som hör till...Jag tog med mig min vän Caroline och minglade runt en kväll bland sponsorer, spelare, ledare och föräldrar...Trevligt var det och Zandra och Madde och alla som styrt upp galan hade gjort ett kanonjobb...Tyvärr hade jag inte systemkameran med så jag bjuder på några suddiga bilder från kvällen...



 Blev lite fördrink hemma hos Carro innan...




Galans värdinna Madde tog emot oss...





 Lika så värdinnan Zandra...




 Våra bordsgrannar Mathilda och Emelie...




 Tummen upp för dom ;)




 Titta vad jag har!




 Tadaaa! Ni får oxå!




 Den tog bra ;)




 Ronja högg in på maten...




Kolla in t-shirten!




 Sven i rampljuset...




 Zandra vid micken...




 LIFs ordförande Christian...




 Sanna...












































































 Grattis till damlaget!




 Elias...















 Ronja ville ju oxå vara med!




 Pris till årets fotbolls tjej/kille Elin och Jonas...Årskort på Citygym!



Söndagen var en sån där dag som man bara vill glömma! Hua ligen! Kan bara säga att det tar på krafterna att partaja och idag är jag äntligen människa igen efter ett skönt gympass och massor av Taco Räkdipp! 















 Julia körde sitt första gympass...Bänkpress kördes bla...









 Ju fler vi är tillsammans...




Och mer mat efter träningen...


Nu blir det sängen!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar