fredag 18 oktober 2013

En vecka som alla andra...


ÄNTLIGEN har vi hittat lokal att få köra våra pass i och det kommer bli grymt bra och bara längtar tills vi drar igång! Ljus fräsch lokal med bra luft är vad vi har att se fram emot...








 Tea har fixat nya kunder till City som hon hjälper igång med träningen...Bra där! GILLAS!




 Fröken Silen fick hon också med sig...




 Torsdag Power-fit...




 Fick äran att plåga Thomas ;)




 Anna och Sofia...




 Magdalena klättrar...




 Fokuserad Sanna...




 Linda körde klättrande planka...




 Jo det är Hannele som hänger där bakom!!! ;)




 Anna...




 Det syns på vissa när det börjar svida ;)










 Stark vänster där!









 Härligt gäng med mycket vilja...










 Blev dubbla pass med dessa bruttor på kvällen...



Fick med oss pappan också....




 Avrundade veckan med ett pass BA och Broilerna var ÄNTLGEN med!!!!




 Fredagspizza!



Visade min sambo att jag lagt upp en bild på Insta då jag stod  i sportbh och trosor...Han sa genast att folk kanske skulle tycka att jag var ego och gillade min kropp osv...Men om sanningen ska fram så börjar jag gilla den mer och mer efter många år av komplex hit och dit...Men min kropp är långt ifrån perfekt och en bild är en bild...Jag har foton på Insta där jag är mer lättklädd och då i bikini, så jag ser inget problem i att visa mina framsteg och motivera och inspirera då jag själv varit uppe i nästan 100 kg under bägge mina graviditeter...Så allt ligger i betraktarens ögon...

Har som sagt lagt på mig och lyckats få upp vikten 4 kg för ska man bygga muskler krävs mat...Rundare kinder och en gosig mage kom på köpet men inget jag direkt lider av...Men kan redan se resultat på min kropp nu när jag äter mera...Benmusklerna har börjat synas och mer ska det bli då jag nu snart ska ge gymmet mer tid och minska mina andra grupp-pass...







I morse när jag vaknade så fanns ett meddelande i min inkorg...Kanske precis dom orden jag behövde en dag som denna då man just fått det där man inte vill ha en gång i månaden...Ni vet när man känner sig så där uppblåst och ser ut som en finnig tonåring och livet suger...Men dessa ord gjorde min dag och med ett leende steg jag upp och kände att livet blev bra mycket bättre...TACK fina du!






Nu väntas en helg med festligheter och imorgon skippar jag allt som har med grupp-pass att göra och går till gymmet för att sedan avsluta lördagen på LIFs gala då vi (Citygym) är sponsorer...


Trevlig helg!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar