tisdag 8 oktober 2013

Facebook Instagram Twitter Snapchat...

Ja det finns hur många appar som helst men personligen håller jag mig till två och det är Facebook och Instagram...Fast den förstnämnda besöker jag mindre och mindre då jag ÄLSKAR bilderna som Insta erbjuder...

Tycker det är lite lustig när man lyssnar på folk...Vissa retar sig på att vissa lägger ut för många bilder på ditt och datt men personligen tycker jag att blandningen av allas bilder är helt fantastiskt...För hur roligt skulle det vara att bara få se tex träningsbilder, bilder på barn, mat osv...Själv har jag en salig blandning på min sida men det mesta är väl just träningsbilder då både mitt jobb och min fritid handlar om det...Sen om folk skulle tycka att det blir för mycket av något så är det väl bara att välja att inte följa den personen, enkelt!

Min start på denna vecka har varit som de andra...Jobb, pass och egen träning...Måndagen bjöd på frukostbuffé hos Fröken Olsson...Skönt att få sätta sig med tidningen i lugn miljö och ha allt serverat...Vi kommer förmodligen börja med det på Citygym på fredagar så tänk er ett härligt gympass/morgonpass fort gjort och sen ta en dusch och sen slå sig ner och njuta av en god frulle ;)











Hann med ett ryggpass på lunchen och vi har grymma maskiner nere i källaren där man kan lassa på enormt med vikter...




Idag vart det en lång sovmorgon till 12.00 då jag jobbade eftermiddag/kväll...




Redo för jobb och ett spinningpass på City...






Ikväll var min fina vän Sarah från Stockholm med och trampade sig igenom sitt första spinnpass och gjorde det hur bra som helst...Vi var ett härligt gäng som rullade hjul så svetten lacka och har lovat dom ett extra tufft pass nästa vecka ;) Sen drog vi vidare på ett pass Bodypump och kände oss rätt nöjda efteråt...Så vila vore det ultimata imorgon med klämmer nog inte ett pass ändå för till helgen blir det återhämtning då jag och barnen drar till Sandviken för att kolla bandy...Men ryktet säger att det finns ett gym på hotellet då Misha mötte Paolo Roberto iförd träningsoutfit i hissen så kanske kanske kanske jag packar ner något att svettas i ;)


Spinning/pump...



 Sakta men säkert kommer musklerna...Men långt till mitt mål...




 Rosa Bandet...




 Proteiner efter kvällens pass...




Klickade hem ett par tights ikväll för jag tycker jag var värd dom ;) 269:- Sportamore...




Nä nu är det snart dax för sängen och imorgon har jag en träningsdate 09.30 (så ingen sovmorgon) med en SAKNAD träningsvän...Så jag hoppas Jea laddat för fullt nu ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar