onsdag 2 oktober 2013

Borta bra men hemma bäst...





Kanske inte håller med fullt ut på den för jag önskade att jag kunde få njuta lite mer av den spanska värmen...Men värme fick jag i form av av att återse mina pinglor som stod där med öppna famnen och ett paket!!! Sånt som värmer hjärtat och får en att känna sig lite speciell ;) När jag väl fått upp rosetten så låg där fyra munkar, fyra muggar, parytservetter och en chokladask med texten kärlek...Jag blev ju helt till mig och ville genast slänga i mig allt men tjejerna hejdade mig och sa att det fanns en tanke bakom det hela...Jag som sovit tre timmar av 40 kollade frågande på dom...Jo dom ville att vi, jag Julia och dom skulle ses och ha en myskväll...Alltså tjejerna måste bara ha saknat mig massor!!! Så nu är fredagskvällen inbokad och det vankas middag, dessert och soffmys...Tack fina ni ;) Men vi blir fem för Lea fick också vara med...



 Så glad att få se mig efter 10 dagar! ;)



















 Direkt efter passet for munkarna i...









 En favorit som man lätt blir taggad av inför gymmet...




 Gratisväskan med underbar text...


Nu har vi äntligen fått ordning på vår hemsida så gå in och kolla vettja...Snart kan man även boka in sig på passen där... www.citygymljusdal.se




 Lokala "kändisar" ;)




Och här några till...


Efter att hela familjen försov sig i morse så blir det nu sängen om jag nu kan förflytta mig från soffan? Min träningsvärk är outhärdlig...Vila och återhämtning från träning är bra men en hel vecka vette tusan!!!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar