onsdag 9 oktober 2013

Onsdag...




Tanken var att jag skulle köra ett tufft pass med Jeanette på morgonen men fick istället peppa henne då jag igår lyckades sträcka en muskel vid ryggbladet...Natten har varit en pina och jag har stundvis fått legat på en tennisboll...Känns som en nackspärr fast i ryggen och jag har nu svårt att vrida mig...Det är en gammal skada som jag lyckas riva upp om och om igen...Hoppas det går över fort för jag har inte tid att vara skadad...


Hur som helst så fick min vän slita på hårt och hon skakade till lite här och där under passets gång...Hon fick testa på övningar hon inte kört tidigare och  fixade dom galant men "killer blicken" visade sig ibland ;) Nu ser jag fram emot nästa pass vi ska köra och då ska jag vara med!
















Har bestämt mig för att gå upp några kilon för att vill man bygga muskler så krävs mat och man får då stå ut med att se lite "pluffsig" ut medans man bygger upp kroppen...Så nu är det stora matintag och har nu under denna vecka lyckats få vågen att gå åt rätt håll...





Rejäl portion till lunch och ett ägg...




Kanske lite onödigt men ack så gott!



Tanken var att jag skulle haka på tjejerna på ett pass Bodyattack ikväll men med tanke på sträckningen så gruvade jag mig och tvekade in i det sista om jag skulle köra eller inte...Men min sambo som kommit hem från Gävle (Sandviken World cup) tyckte jag skulle hoppa över passet och vila så jag lyssnade fint på honom och for hem och fixade en god middag istället...




 Gräddädelostfyllda snitslar...









 Hm...kunde åter igen inte låta bli...







Mätt och nöjd tjej!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar