onsdag 23 oktober 2013

Äntligen igång med gymträningen...



Mot gymmet!

Måndagar och onsdagar har numera blivit mina gymdagar...Har sållat bland grupp-passen då jag får för enformig träning och stannar till lite i utvecklingen jag vill åt...Jag älskar såklart dom passen men vill man bli lite "gruffigare" så krävs lite vikter och då är Citygym precis vad jag behöver...Idag packade jag ner kepan och hörlurarna för att fokusera mer på styrka och uppbyggnad av muskler, jag är ju den typen som bara älskar att prata med alla träningsglada människor och då kan min träning bli väldigt lång...Så högsta volym och kepsen neddragen så körde jag på och det blev ett hårdare pass än vad jag tänkt mig...





 Redo!




 Julia och Tea körde en timmes varierande kondition...


Vi avslutade med 4x30 av klättrande plankan (du står i plankan position och drar upp ett ben i taget längs golvet till 90 graders vinkel och tillbaka) och växlande crunches med viktpalatta...Och efter 120 st så infinner sig den där svidande effekten som säger att magmusklerna fått sitt...




 Over and out!




 Hittade mina vänner i gymmet :)




 Lycka är jordgubbar!




Väntar hem dessa underbara NIKE tights från Sportamore...



Även detta linne fast i vitt från Gymgrossisten....



Ikväll somnar jag garanterat ovaggat och laddar för en ny dag med nya tag och hoppas vi se på Power-fit kl 17.00 på City och Bodypump kl 19.00 på Åsen...



<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar