fredag 25 oktober 2013

Torsdagar innebär fullt ös...

Började på gymmet kl 11.00 och när jag kom fram så kom en brutta cyklandes och det var ingen mindre än Annika...Hon kastar in handduken och drar till USA i sju månader och kom då in för att säga hej då och ge mig en liten present som tack för min hjälp under den tiden hon tränat på City...Ja man blev ju blöt i ögonen för att få höra att man motiverat och hjälpt henne gjorde mig fantastiskt glad...Så nu önskar jag henne lycka till och vet att hon garanterat kommer att komma tillbaka till oss...Tack fina för att du tog dig tid...



















 Sen var vi till underbara Evve och toppade Leas hår...Mycket nöjd tjej :)




 Lättlagat...Lax, kräftor, fiskbuljong och cremefraiche och fyra sorters peppar...




 Idag kom snyggaste tightsen...Så läckra!




 Torsdag och Power-fit...




Grymt gäng som slet hårt...



Som alltid eller oftast så blir det lite bilder från passet...Frågar även ALLTID om lov innan jag fotar...Så här kommer några...



 Maja matar benböj...




 Anna kör plankan i trx-banden...




 Ida in action...




 Sara slet så svetten lacka...




 Ann-Louise körde burpees...




 Sara körde chins...









 Johanna på väg upp efter en armhävning...




 Anna i den svidande magövningen...




 Mathildas upphopp i burpeen...




 Angelica körde hårt...




 Maja sopar på säcken...




 Baaam!




















 Fokuserad Johanna...















 Airsquats...














 Här snackar vi djuuuupa benböj...




 Anna i ryska svingar...



















































Sen blev det egen träning...Teamade ett pass Pump med Camilla och sen hakade jag på ett pass GRIT med mina vänner Carro och Susanne så nu kan ni lita på att jag är helt slut och ser fram emot två dagars vila....




 Hanna och Sofie körde GRIT...




 Caroline Julia och Fanny...


Och sen vill jag lyfta fram en person som gjort grymma framsteg inom träningen...Jag är så förbannat stolt över henne och har inte tvekat en endaste sekund på att hon ska nå sitt mål och ikväll så fick jag ett mms...En bild på att mål nummer ett är nått så nu kör vi vidare...Du är så himla bra TEA!!!! Din vilja och envishet är så beundransvärd och i juni ska jag stå där och bara le och du kommer kunna läsa mina tankar ;)




 Bästa Tea!




Alltså...Alla tre slank ner!!!



Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar