söndag 3 november 2013

Fyrtio är ju UNDERBART!



Paket på sängen...




Julia fixade gymkepa till mig...





Frukost fixade hon också...






 Blombud och vackraste rosorna från min kärlek och mina tjejer...




 Choklad vågar han inte glömma!





























 Gofia skyndade ner på Kardemumma och köpte present...




 Hon vet att mamma gillar svarta saker ;)




 Köpte mig själv en present...




 Från PO radio...




 Födelsedagen tillbringades på gymmet och ett pass PF...




 IT träning med Terje som anlitade mig för ett program och shit vad han slet!









 Anna-Lena Wall gled in i gymmet med en blomma och en present...















 TACK Thomas Nilsson och Anna-Lena för presenterna och tack för att ni finns och är mina vänner!



Nu har vi på Citygym börjat med frukost på fredagar och premiären har gått av stapeln...Tröttare än tröttast så stod jag och chefen där 06.15 med uppdukad frulle...23 st som tränade och sen lyxade till det med att förse sig med gröt, mackor, ägg och mycket annat i mysig miljö med tända ljus...




 David och Maya...




 Nytränade bruttor...




 Sandra och Carro...




 Bara fart i gymmet...




 Mathias in action...














 Stömberg körde på...









 John körde på han med...




 Malin och Angelica...




 Speed!




 Lov och då blev det frukost och träning på gymmet...














 Mötte en strålande fin vän på byn...




 Present från min mamma...



Fredag kväll kom några av mina vänner och uppvaktade mig...TACK fina ni! Åt gott och en massa skratt och fick otroligt fina presenter :)









 Fin blomma från mina grannar Birgitta och Ann-Christine...



















 Pannacotta med passionsfrukt..



Choklad choklad choklad!







































 Tea skulle vidare på festligheter hon...




 Goaste Hannele...




 Julia hade fått vingar...




 Camilla körde en snabb bordsbön ;) Amen...




 Goaste Anna skrattade gott mest hela kvällen :)




 Köpt tårta funkade det också...




 Helt klart snyggaste vinglasen...




 Iitala...




 Vin och choklad gör mig glad ;)




 Hannele och Tea fixade så jag och Misha får lyxa lite...









 Armband från Kardemumma...












Som sagt, att fylla fyrtio år är inte så tokigt alls...Jag tackar alla mina nära och kära som förgyllt min födelsedag och så tacksam att ni finns i mitt liv för vad vore jag utan er...Det sägs att 40 är det nya 30 så nu kilar jag ivrigt vidare och njuter av livet och allt vad det innebär....En extra STOR kram till min sambo som inte kunnat närvara men uppvaktat mig via mess och överraskningar trots att han är i öst...Du är otrolig och jag älskar dig!



STOR PUSS TILL ER ALLA!!!!!


<3 <3 <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar