tisdag 19 november 2013





Här rullar det på kan jag lova...Fullt upp och är allmänt irriterad på sparandet av mitt hår som nu mera liknar en svamp och måste erkänna att veckans alla Ljusdals Posten tas numera in veckovis på lördagar och hamnar i en hög helt olästa...Har nog en si så där 50 olästa tidningar men vad gör väl det när man blir fint uppdaterad via Instagram och Facebook dagligen ;) Känner att jag ibland måste sakta in men hittar inte den förbannade handbromsen...

Brukar tänka på hur ni, mina läsare ser på min blogg...Jag kör ingen vacker designad sådan med bilder i samma touch utan en salig blandning mellan Instagrambilder, suddiga, redigerade och tagna med systemkamera...Men bild som bild och jag kommer fortsätta med denna saliga blandning men önskade jag hade lite mer ordning men ordning betyder tid så jag lägger ner den tanken och kör på som vanligt...Varsågod!



Min älskade sambo har som mig fyllt 40 år...GRATTIS igen! <3




 Tisdagens spinning/styrka med ett gäng brudar...




 Väggord i gymmet som stämmer till 100%...




 Torsdagsträning med Anna och Madde som nådde målet efter 40 minuter...




 Torsdagspumparen Tea...









 60 min pump och sen GRIT med dessa bruttor!




 Det börjar växa och första toffsen på väldigt länge...Bara att bita ihop!




 Börjar växa på andra ställen också men det går långsamt även där...




 Hade hand om fredagens frukost på gymmet...Kolla klockan mina vänner! Carina kan om hon vill ;)













 Ninni körde ett morgonpass med Katharina och försåg sig sedan med lite frukost...




 Gurra ville äta i fred ;)




 Fredasmys...



















 Lördagstur till Hudik...




 Hannele fick lixom inte vara med eftersom hon inte körde på en gul topp...



 Men hon prövade mössa och halsduk och har ni sett nått sötare???




 Självklart besök!
























 "svampen"














 Slog till med ett par nya mysisar från Lorna Jane köp på Citygym...




 Lördaspass och lite spännbilder ;)




 Blev även lite rygg senare på kvällen...




 Börjar hända men långt kvar...













 Övade lite handstand- pushups...








 Födelsedagspresent inhandlad och valet föll på en Samsung...Apple var ett alternativ men nääää....Klarar mig fint med denna...Tack Misha!









Nu kan jag blogga på ;)

På söndagen så var det match i världens ände, Hofors...Sovmorgon vad är det? Upp kl 06.00 och sen 42 mil tur och retur i bil...Men så kul att se flickorna lira och trots en orättvis förlust med 3-1 så spelade dom en av sina bästa matcher enligt mig...










 Lea...








 Mat på IKEA...


Väl hemma var det bara att hämta andan och hoppa i träningskläderna för att köra söndagens pump och trots trötthet så var det underbart att få köra slut på kroppen totalt efter en stillasittande dag...




 Kvällsgröt efter passet...Havregryn med chokladprotein...




 Måndag och trött och sliten och längtar redan efter helg och att få sova!




 Ingen träning idag...



Kom ihåg att anmäla er till FITNESS Festivalen!!!!







Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar