fredag 29 november 2013

Torsdag men inte som alla andra torsdagar...

För idag kom pappan i huset ÄNTLIGEN hem...Och Åter igen så fick vi ÄNTLIGEN kramas och gratulera den nyblivne 40 åringen...Men tror han missuppfattade det hela för det var vi som skulle ge honom presenter inte tvärtom ;) Men inte klagade vi lixom...









 Lea fick sina efterlängtade nikeskor..









Julia fick 8 par trosor men pappan gjorde en miss och dom fick mamman...Helt ok för mig men för mycket tyg för henne ;)





Nu finns biljetter hos oss på Citygym...Missa inte detta!



Kvällens Power-fit...




 Jessica körde stenhårt som alltid...




 Anna-stina har hittat tillbaka till träningen och körde på...




 Jenny hakade på syrran och gav järnet...Stark tjej det där...








 Bang!




 Sara och Anna...




 Erika tillbaka och så underbart att få köra slut på henne igen!




 Avslutade passet med plankan 8x20 sek (Tabata)...



















 Efter kvällens pump så dök Lina upp för GRIT och se där...LIKA som bär ;)




 Älskar paket som är fylld med omsorg...













 Det var Lea som övertalade mig att beställa dessa och ångrar mig inte direkt...Kärlek för luktsinnet!









Eftersom jag sålt en del kläder på Köp & Sälj så har jag fått ihop till ett par nya NIKESKOR!!!!!! Lycka lixom och valet föll på ett par helsvarta...Tänkte köpa ett par med samma mönster som på dom Lea fick idag (leopard) men känner jag mig själv rätt så kommer jag störa mig på mönstret tillslut och det är mer en trendgrej så enfärgade håller nog i längden men skulle absolut inte tacka nej till ett par om man säger så...



















 Kvällsgotta ;)


Nu dax att krypa ner i sängen och somna bredvid min kärlek <3


Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar