onsdag 4 december 2013

Familj Göteborg Fitness Sjuk Hem Träna...

I fredags blev det familjemiddag på Kicks innan avfärd mot Göteborg för Finessfestivalen...Vi var ett gäng från  Ljusdal som drog iväg vid 01 tiden för att hoppa på bussen i Söderhamn med ett annat gäng Citygymmare...En åtta timmar lång resa som innebar noll sömn för fröken Lundh trots att jag låg hur skönt som helst...Fram kom vi vid 11.00 så vi drog direkt till själva mässan...Alltså där fanns allt och lite till och så mycket muskler har jag aldrig skådat under ett och samma tak...Tyvärr så dog min batteri i mobilen så det blev knappt några foton...Men hur som helst så hann jag med mässan och sen däckade jag med halsont kl 19.00 och sov 14 timmar och önskade inget hellre än att jag var hemma...












 00.45 gick dammsugaren het på gymmet då man jobba in i det sista...
 
 
 
 
 Avresa och Carro redo att sova...
 
 
 
 
 Carro några minuter senare...
 
 
 
 















 Den här mannens bror bor i Ljusdal...
 
 
 
 
 Tävling för MM Sports models...
 
 
 
 
 Elin var upp dagen innan tävlingen och presenterade sig med hälften av Better Bodies Team...




 Oooo jo! Shoppa gjorde jag!
 
 
 
 
 Någon blev plötsligt väldigt liten ;)
 
 
 
 
 Elin kom TREA i sin första tävling och GRATTIS!!! (lånad bild)
 
 
 
 
(lånad bild) 
 
 
 
 
 
Efter 14 tim sömn så kom matlusten trots halsont med taggtrådskänsla...
 
 
 
 
 
 Lång vila efter frullen och sen lockade nått utanför...
 
 
 
 
 FILTER delux! Slät som fjortisar med ack så söta ;) Och nu slipper vi frysa om öronen i vinter ;)
 
 
 
 
 Hej då Göteborg!
 
 
 
 
 8 timmar hem! Sjuk och eländig...
 
 
 
 
 Lite nytt blev det...
 
 
 
 





 Så fin och ENDAST 199:- på HM...
 
 
 
 
 Så det blev två och jag blir lady in red på julafton ;)
 
 
 
 





Halsband till den svarta klänningen...
 
 
 
 
 
 
Sliten tjej på jobbet på måndagen och träna fick hon inte heller...
 
 
Idag tisdag fick det vara nog...Sjuk i tre dagar så nu blev det träning...Körde ett överkroppspass med julia och sen hade jag grupp-pass i spinning och rundade av det hela med att leda ett pass Bodypump med Anna-Lena och Tomas...Med lite nässpray så funkar det mesta och det halsonda fanns ej så då blev det All In! Imorgon får vi se...Omtag?  Frisk?





 Fick hjälp idag...
 
 
 
 
 Lax och kräftor...
 
 
 
 
 Bodypump...
 
 
 
 
 Mat efter träning...
 
 
 
 
 
Utmaningen stannade av med sjukdom men återupptas imorgon...
 
 
 
 

Linne från Cubus...
 
 
 
Nä nu blev det sent så nu snyter jag snoken och dundrar i säng...
 
 
God natt!
 
 
 
<3 <3 <3






 
 
 
 
 

2 kommentarer: