onsdag 4 december 2013

Legday/painday...





Jag verkligen ogillar att köra ben och oftast fuskar jag mig genom dom passen då det blir plågsamt men nu får det vara nog med det...Bad Danne, som börjat jobba på Citygym och som snart ska utbilda sig till PT om lite hjälp på tvären...Resultatet blev skakiga ben vid hemgång och jag känner att jag presterat och vill göra det igen...Så mycket lättare när man har övningar att följa...Danne kommer bli en grym PT då han kan massor inom träning och kost och jag kommer absolut att boka honom när han är färdigutbildad...


Benpress       1x25
(öka 40 kg)    1x15
(öka 50 kg )   1x10
(öka 10 kg)    1x5

Ufallssteg 15m med hantlar (20kg) x 6
3x10 Benspark med tung vikt
3x10 Liggande benpress
5x20 vadpress


Sen avslutade vi med lite mage på roddmaskinen och dom nöp till bra i magmusklerna...






 Ska bli min bästa vän med tiden...




 Här är en fin raka för utfallssteg...




 Väx rumpa VÄX!!!!!














 Jenny och Linn prövade också på magdödaren...













Min hemgång "tackar" jag Danne för!



Nu är det sängen och imorgon väntar två personliga träningar, ett Power-fitpass och slutligen Bodypump! Har jag sagt att jag ÄLSKAR mitt jobb och att träning gör mig lycklig så som min familj <3


Godnatt!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar