onsdag 18 december 2013

1 vecka kvar till jul men i vår familj säger vi, en vecka kvar tills pappa kommer...

Dagarna rusar förbi och snart börjar ett nytt år och att Misha kommer hem och firar julen med oss är så skönt...Finns år då dom lirat match på självaste julafton och det har inte gillats alls...När Lea var liten så brukade jag fråga -Vem är det som kommer om några dagar? Hon sken upp och jag väntade på svaret tomten men hon blev ivrig och sa -PAPPA! Lillfia såg fram emot att han kom mer än självaste tomten...

Har dragit upp min gamla skada i ryggen igen och jag kommer förmodligen få leva med det resten av livet som det känns...Blev lite överpeppad när jag körde sist och sträckte mig på vänster sida...Så typiskt nu när jag äntligen lärt mig att gilla dessa pass...Nu vilar jag den och får lägga fokus på resten av kroppen någon vecka...Ska boka tid hos Per Hjul och se vad han säger...

Annars har jag hunnit med att fira min BÄSTA väns fyrtioårsdag, varit på bandy då Julias pojkvän gjorde debut i a-laget, tränat med Johanna och haft mina pass...Ja det går så runt men som sagt, jag gillar att ha många bollar i luften...



 Snyggare än någonsin och härliga fyrtio år!









 Efter kalaset blev det ett pass i gymmet...




 Lea fixade fredagsmys...





 Lördagsbandy...




 Snö snö snö...






























 Lördagskväll och bästa städhjälpen på gymmet...





 Lea agerade "viktplatta" åt mig i benpressen...




 Utfallssteg med vikter...









 Lite träning för vaderna...





 Söndagsträning med finaste Johanna...Blev ett bröst/triceps/biceps-pass...









 Formbild men nu stannar allt av då min rygg skriker nej! VILA!




 Tack för ett härlig pass Johanna! Snart kör vi igen ;)




 Körde mitt sista pump-pass för den här terminen så nu är det inlärning av den nya releasen som gäller i 4 veckor och även ett nytt spinningpass ska nötas in så VILA vad är det? Kör även pass under julen på Citygym så kom och kör på!




 Ett nyttigare alternativ till godis...









 Kvällens pass var svettigt som alltid! Anette och Zandra var också med men inte på bild ;) Och kolla vem mer som var med ikväll...Min älskade Tea kunde sittandes i sadeln vara med och trampa på ikväll!!!! Du gör det så bra!




 Med var också min vän Anna...Hon fick en liten flicka för nio veckor sedan och är redan på sadeln igen och trampar...Det är grymt tycker jag...




Min kollega Danne testar nya maskinerna på gymmet...Pec deck och vadpress...



Sen ett STORT tack till mina/våra tjejer som är så snälla och hjälper sin mamma på alla sätt och vis när tiden inte räcker till alla gånger...Lite bråk och gnäll med det reder vi ut och i slutändan är vi ett team som håller ihop och fixar det mesta men inget är fulländat för ens pappan är på plats och snart kommer tomten,eller jag menar Misha ;)




Hjärta                                               Hjärta




Godnatt!





<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar