lördag 21 december 2013

Önskar mig en frisk rygg av tomten...




Just idag var en sådan dag då jag kunnat skylla på allt för att inte gå till gymmet...Även jag har dessa dagar men tack och lov så kommer dom väldigt sällan...Det är min rygg som får mig att deppa men det finns övningar jag fixar att köra då den krånglar men jag vill ge allt då jag väl är där...Hoppas att min sträckning släpper snart och har lovat mig dyrt och heligt att ta det lugnt med vikterna när jag väl är redo igen...








 Imorgon är det dax att köra slut på mina "pippiben"...




 Älskade hjärtat månar om sin mamma <3




 Blev en tur till Järvsö på morgonen...




 Tom hjälpte Lea att hitta nya skidor...Lyckan var total då hon bara älskade färgerna :)




 Gjort klart julklappsinköpen...




 Nu är julen räddad!




 Tacokväll med Tea och Julia...




 Flickorna sover borta och mamman passar på att ta ett glas rött...




Kram och God-Jul till dig min fina saknade vän <3








Snart dax att krypa ner i sängen och imorgon väntar jobb på City och lite träning och sen drar jag till Forsa för en middag med mina kollegor på Gymmix och sen kommer han, han vi SAKNAT  MASSOR!!!! Den efterlängtade pappan <3


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar