tisdag 10 december 2013

Man får inte leva om sitt liv, det är det som är själva grejen...



Så jag lever varje dag som om den vore den sista...Gör det jag gillar mest och försöker se till att jag mår så bra som det bara går...Just för tillfället känner jag mig mest uppblåst...SJU kilo upp och inte alls van att ha en mage som gör så jag snart måste dra in den för att se fötterna...Kan räkna upp många obekväma saker men väljer att lägga vikt på det positiva och det är att mina muskler trivs bättre än någonsin att min rumpa har lagt på sig fett och även muskler så jag har gått från noll rumpa till en liiiiiiite putigare sådan...Kommer förmodligen gå upp några kilo till innan jag i slutet av januari äntligen börjar med konditionsträning och får trimma till kroppen men nu gäller det att hålla ut ett tag till...

Mina pass rullar på och i torsdags fick John leda mitt Power-fitpass fast på sitt sätt...Brudarna gillade passet så han kommer absolut få köra varvat med mig...



 Sara...




 Madde in action...




















I fredags var det min tur att servera frulle på gymmet...Klockan tjöt vid 05.00 och jag och Julia var på plats innan 05.30...Så underbart mysig att vara där när det är mörkt ute och vi tänder endast några "spottar" i gymmet och har levande ljus inne i serveringen...Många tränar och duschar och njuter av frukost innan sina jobb, vissa kommer förbi ändå och bara umgås och äter...Alla oavsett om man är gymkund eller inte får dimpa in och äta sig mätt...



 Havregrynsgröt med linfrön, solroskärnor och russin...












Fredag och Lea och jag drog till min vän Anna för glöggmys...Bytte ut träningskläderna mot min nyinköpta blus från Zara...Men innan kvällen var slut så for byxknappen upp på brallorna och även knappen i nacken på blusen då jag kände mig instängd och kvävd TACK gode GUD för mysbyxor och t-shirts och alla former av träningskläder!!!





























 Lilla goa Inga...




 Fint gravida Jeanette...




 Saffranskladdkaka med vit choklad och grädde...



















 Lördag och vem kom till gymmet!? Tea!!! 




 Evelina kom hem till mig och fixade så mitt liv skulle bli lite roligare, blonds have more fun ;)




 Julbord och jag invigde min underbart röda klänning från HM för ynka 199:-














 Vart får kvinnan allt ifrån? 




 Söndagsfrulle...




 Inslagning...



Man tager vad man haver lunch...




















 Bandyn sågs i gymmet...
























 I med protein och vidare mot Bodypump...




Lussebak på sena kvällen...









 Julia & Tea design...



















 00.05 klar och FEM godingar i magen!




 Måndagsmiddag...Finn två fel ;)




 Kycklingpasta gjort på 15 min...recept på Instagram under bilden...




 Måndag och tryck i gymmet...














 Köpte lite nytt på City...




Benpass för mig...



Nä nu skena klockan men jag är ledig imorgon men har spinning kl 17.30 så välkomna! Förresten så säljer vi julkort gym+pass för 300:- som gäller från nu till den 12/1 Bra julklapp!



Godnatt!


<3 <3 <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar