torsdag 19 december 2013

26 underbara deltagare förgyllde min kväll...




Ikväll var det dags för sista Power-fitpasset för det här året men kör igen den 4/1 så lite återhämtning och sen på det igen bara...Fullbokat pass och det blev 12 stationer med muskel/pulshöjande stationer...Härligt gäng på plats som gav allt och lite till...








 En fokuserad Susanne ;) Camilla och Erika... 




 Madde kör pulshöjande climbs...




 Jenny kör ryska svingar...




 Starka Hanna...




 Johanna i boxhopp...




 Elin pumpar bicepsen...




 Kul att jag fick med min vän Camilla!




 Zandra sopar på säcken och Johan får passa sig så hon att inte missar ;)




 Två varv och totalt 24 stationer, då är det helt ok att falla ihop i 3 minuter innan sista rundan...




 Laddar för sista varvet...




 Hanna och Tove...





 Johan stretchar och pustar ut...



En halvtimme efter var det dax för mig att få slita...Spinning och fullbokat pass så vi var 15 st som spann på...Körde ben med Julia igår och kan lova att det kändes från första minuten då jag började trampa...Alltså tvärstumma ben och mjölksyra delux men d var bara att bita ihop och köra på...Avslutade med att suga ut det sista ur benen med svidande benböj och sen blev det magen som fick slita de sista minuterna...Bra jobbat ni som var där och vilken energi ni har!




















 15% på all kosttillskott på gymmet fram till nyår...









Vi har även erbjudande på halvårskort...Köp ett och du får två månader på köpet så totalt 8 månader för endast 1400:- VILKET KLIPP!!!







Nu ska jag varva ner och komma i säng för imorgonbitti är det jag som serverar frukosten på Citygym och då ska man vara på plats 05.30!!!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar