söndag 24 november 2013

Älskade lördag!


En härlig sovmorgon utan något larm var precis vad jag behövde...Lea drog till Sundsvall på match och jag och en ivrig Julia som inte kunnat träna på en vecka pga förkylning åkte ner till City för att gymma...Vi körde biceps/triceps och bröst...SAKNADE självklart dig Tea!!!



 Dips utan hjälp av gummiband...Stark tjej det där!



Idag började jag köra med viktplatta runt midjan och klarade 10 kg...




Dom tar bra kan jag lova!





















 Nöjda flexbruttor ;)









 Härligt tryck i armarna efter passet!


Har även varit och uppmuntrat vår nyopererade vän Tea...Hon gick igenom hela operationsförloppet och hade lätt kunnat betala för att få närvara vid hennes uppvaknade ur narkosen...Fröken hade svamlat på en hel del...Krya på dig och fint att få se att du inte hade för ont...








Klick klick...Billigt billigt då Cubus har öppnat webbshop och har 25% på allt...








Nu blir det ett sent nattbad och lite hårfix med nyinköpt color creme från Syrran & Jag...


Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar