måndag 25 november 2013

Sockervadd är gott!







 Alltså på Aspgatan gör vi det som faller oss in och spinna sin egen sockervadd tyckte vi var en strålande ide en lördagsnatt kl 00.35...Efter lite krångel hit och dit med Leas premie från jultidningsförlaget så serverades en stor fluffig vit bomullsliknade sockerbomb till min förtjusning...Kommer bli ett antal framöver är jag rädd för ;) Hur som helst så var det hur smarrigt som helst.


Söndagsmorgon och vaknade till av att Lea lämnade sängen runt elva men jag som bara älskar att sova njöt vidare en stund...En stund betyder några timmar i min värld så jag klev upp kl TVÅ!!!! Jo är det nått jag är bra på så är det just att sova....







Blev en "brunch" helt enkelt...


På eftermiddagen blev det en tur ner till gymmet med Julia...Jag som bestämt att klara tre pullups till nyår bara måsta ner och testa efter att jag igår fixat min första...Till min förvåning så fixade jag TVÅ!!! Lyckan var total men min teknik på dom sög! Men vem har sagt att dom ska vara klockrena vid andra försöket? Ja nu höjer jag ribban och går mot tre och hoppas att jag fixar fem till nyår...ÄLSKAR utmaningar!






Klockan 18.00 som alla andra söndagar så var det dax för Pump...Ett härligt gäng med mycket energi och så fantastiskt att se deltagarnas framsteg och att dom vågar utmana...Grymt jobbat ikväll!









Jo jag har hakat på Bitstrips ;)









 Höjdpunkten efter en träning är MAT!




Gårdagens sallad pimpades med ugnsvarm lax och massor av ägg...









5 kilo extra men rutorna 3 och fyra börjar smyga fram...



Ny vecka som innebär mera träning och fortsätter med dag fem på min utmaning av att utföra squats och armhävningar, so far so good! 


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar