torsdag 28 november 2013

PT kvinna...Ny tidning på G!!!





Veckan hittills har rullat på i bra fart...Följer min utmaning med squats och push ups till punkt och pricka med ett undantag på 20 minuter...Jo det var i förrgår då jag låg nedbäddad i sängen vid 00.00 och 20 minuter senare kommer jag på att jag missat dagens "måste"...Första tanken var NEJ jag gör dom INTE nu utan får köra dubbelt upp imorgon men näääää!!! Har jag bestämt mig så har jag så upp i nattstassen och körde mina 85 airsquats fortare än någonsin och 17 push ups och där snackar vi inte strikta med bröstet mot golvet utan tjopp tjopp tjopp och hopp i säng...Minuten efter kändes det som om jag hade tryckt igång en värmedyna i sängen...Vifta täcket var ett måste ;)


Kört på som vanligt med mina gruppass och min egen träning har jag börjat få in hyfsade rutiner på men borde satsa mer på ben men det kommer...Känner mig starkare och starkare så jag fattar nu hur viktigt det är med mat för att bygga på sig muskler men borde se till att få in mer sömn men jag är en nattuggla mellan varven men försöker se till att sova runt 00.00...Sömn och kost är dom viktiga byggstenarna helt enkelt...




 Tisdagsspinning...




 Power-fit...




 Linas snygga nyinköpta skor! I LIKE!




 Fick mitt beställda Dcorelinne från LZ sport...LOVE IT!




Inbyggd bh 349:- (Stl s)



Nu är det så att jag ingått i en testpanel till en ny träningstidning som är på G...Har testat ett tiotal sport-bhar och gissa vad? Jo jag har fått behålla varenda en som tack och det är inte fy skam...Så här har testats kan jag lova...Det har hoppats, gymmats, fotats, dragits, synats och granskats noga in i minsta detalj och slutligen betygsatts...Så i början av januari , 7:e för att vara exakt så springer ni till närmsta butik och köper tidningen PT kvinna...Så igår var det dags att ses en sista gång innan första utgåvan och Katharina bjöd på gott till min stora förtjusning då jag kom direkt från mitt spinningpass på Citygym och hungrig som alltid...










 Stephanie och Hanna...




 Så gott med pinjenötter...
























 Så blev man sugen på att tapetsera en mörk tapet då ;)




 Älskar detta och älskar Ebba som fixat dessert!



Läste Katharinas blogg ikväll och drog lite på smilbanden men fick mig även en tankeställare...Jag är en sockerråtta i hög rang och borde nog tänka till men vad tusan!!! Livet är för kort så jag ska njuta av det goda till mitt sista andetag och ett liv utan maränger, glass, godis m.m är inget jag kan tänka mig så jaaaaa jag får bära stämpeln som sockerråtta och gör det med stolthet ;) TACK Katharina för en trevlig kväll!












 Idag kickade vi igång Magdalenas styrketräning och nu ska det bli ännu mera muskler!




 Tea kunde inte hålla sig från gymmet längre och ingen blev gladare än jag att få ha henne där igen fast vankandes på kryckor och i liggande position...Cykeln får vänta någon vecka till...




 Efter kvällens IT-pass och själv tränat ett ryggpass så blev det lite mys till Paradise...









Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar