torsdag 7 mars 2013

Som en virvelvind...

Fick ett mess av min sambo i förrgår som gjorde tjejtrion glad...Så i tjugoåtta timmar fick vi ha honom nära...Han kom igår och som en virvelvind drog han vidare nu på kvällsidan...Men så välbehövliga timmar för oss alla...När han klev innanför dörren och gav oss alla en kram så sa han -Det var just det här jag kom hem för! En snabb tur och retur men ack så betydelsefull...Tack fina för allt du gör för oss <3




Efter att han drog så försvann lusten för att åka och träna men Julia fick mamman att ändra sig...Brukar inte gå så bra att träna när man är lite nere men tydligen så vart fallet tvärtom...Jag hade lite dålig energi att göra av med så jag drämde till med 35 kg på benböjen och 30 kg på utfallen så mina ben fick sig en rejäl genomkörare...Och trots lite överkroppsstyrka igår så fixade jag åter igen 20 kg på både bröst och tricepslåten...Nu blir det vila fram till lördag då jag drar till Sundsvall för kvartalsutbildning och ska äntligen få ny koreografi att nöta in och sen är det Bodypump 85 som gäller...Har fått nys om att utfallslåten ska vara grymt jobbig and i LOVE it! Blev även en prommis på 5 km nu på kvällen och jag förbrände nog en hel drös kalorier då jag höll på att frysa ihjäl men uppfriskande var det och mina stumma ben fick gå av sig...

Förövrigt har vi sötaste nattgästen som sover över här...Ett blont litet yrväder med en energi för tre och lite till...Lycklig liten tjej som fått vara med sina favoriter Julia och Lea en hel kväll och hon ska  även få spendera morgondagen med dom...


Sötaste Wera...


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar