torsdag 28 mars 2013

Det rullar på...

Familjen har utökats från tre till fyra och livet är åter som det ska vara...Influensan är ett minne blott men hostan verkar jag få dra med ett tag till...Efter att inte tränat på en vecka så börjar formen att hitta tillbaka men jag skyndar långsamt men det är svårt när man vill så mycket på en gång...Borde börja packa inför resan  till Dubai men som alltid gör jag det i sista minuten...Veckan på gymmet har varit händelserik som alltid och vi blir hela tiden fler och fler...Spinningrummet börjar ta form och jag hoppas på att få hoppa upp på cykeln så snart som möjligt och trampa på med Ljusdals befolkning ;)














Körde ett individuellt pass med Erik...



Fick en present av BÄSTA chefen bara sådär! TACK!!!



En urskön topp från Lorna Jane...






Nyinköpt klänning inför resan...Fifty Fifty...



Sötaste toppen från Kardemumma...












Julia har gjort sin mamma avis...Tack för den Elin!


Kvällen har jag tillbringat med min vän i gymmet...Så skönt att få trycka på igen och få känna svetten lacka...




STARK som alltid! Och muskler som få :)



Varför ska man se ut som en hamster i nyllet när man trycker på!!!



Och när tröttheten kommer så ska man inta helt FEL teknik ;)


Carro fick mig att köra en ny övning och kan säga att den tog bra och framkallade en nära döden upplevelse och en hostattack som fick mig att inta fosterställning efteråt!!!!





Uffa!!!!



Veckocheck av brorsans vader ;)



Och givetvis rumpan ;)



Dom där Marysarna...



Crazy friends having fun!!!


Nöjd och glad så lutar jag mig tillbaka och njuter av att påsken är här och ser fram emot resan som börjar med en övernattning på Arlanda på söndag och sen väntar SOL och Värme i tio dagar!!!


Glad-Påsk till er!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar