tisdag 19 mars 2013

Bodypump & Better Bodies...



Fitnessbutiken.se

Just innan det var dax för Pumpen så kom kramperna tillbaka...Illamåendet fick mig att nästan avstå träningen ikväll men hade lovat att hoppa in och köra med Hanna då Anna-Lena var sjuk...Väl på plats så var det bara att bita ihop och köra och det gick helt ok men kroppen toksprutade svett trots att jag hade lägre vikter än vanligt och det är ett tydligt tecken på att jag har nått skit i kroppen...UNDERBART roligt pass och över trettio personer var där för att framkalla Ljusdals andra jordskalv denna vecka ;) Även några grabbar från LBK var med och körde på, alltid trevligt med nya ansikten...


Starka brudar pustar ut...






Gott efter träningen...





SJÄLVKLART har jag beställt lite nya träningskläader fast man kanske borde ha beställt en ljuv sommarklänning eller en urtjusig bikini till utlandsresan men jag nöjer mig fint med fjolårets då det är bra mycket roligare att shoppa de plagg man i stort sett lever i ;) Nu har jag bestämt mig för att testa Better Bodies....Har två linnen sen tidigare men nu slog jag till på ett par tights och en till topp och kan bara säga att dom är helt underbart sköna...


Snyggt med blänkade silver i texten...



Bara älskar linnet!!!! Ska absolut köp ett till i annan färg...



Även snyggt blänkade silvertryck på linnet...


Nu dags att krypa i säng och hoppas att jag är helt återställd i magen så jag kan köra på som vanligt...

Godnatt!


<3 <3 <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar