tisdag 12 mars 2013

5000 meter jogg under mina fötter...kärlek!




Igår var det dax att äntligen få hoppa i löparkläderna och knyta på sig joggingskorna...Över ett halvår sedan jag sprang sist...Det var med ett härligt pirr i magen jag for ner på Citygym för att möta upp några tjejer som skulle haka på...Tankarna for runt och fastnade på om min vad skulle fixa turen runt sjön...Vi joggade i ett behagligt tempo och benet var medgörligt och allt kändes fint...När vi kom åter till Citygym så infann sig känslan om att vilja fortsätta och den känslan är underbar kan jag tala om...Nu kommer jag försöka ta minst en tur i veckan ute men man får se upp för halt är det! Hur som helst så känner jag inget i vaden idag och  hoppas, verkligen HOPPAS att jag kan få köra på med konditionen fullt ut snart....


Lite stretch innan...



Lätt uppvärmning på löpbandet för Sofia...


Nöjda tjejer efter premiärturen...



FEM härliga blev det!!!!


När vi ändå var igång så körde vi på med överkropp och avslutade med att plåga magen med appen Tabata...Blev några saftiga övningar som idag utvecklats till en sån där underbart go värk i magens övre del....






Tv med dvd finns nu i barnrummet...(Ta gärna med egen film)...



Måsta bara fota Linas nyinköpta NIKE...


Ha en bra dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar