fredag 1 mars 2013

Fyra veckor till Dubai...

Efter att åter igen fått sovmorgon så vaknade man på strålande humör...Lunchdate inbokad med underbara vänner...Inte varje dag man hoppar i "vanliga" kläder...Hade nästan glömt hur en bygelbh kändes mot kroppen då man lever i sporttopp från morgon till kväll ;) Borde se över min garderob då jag uppenbarligen bara shoppar träningskläder!!! Blev hur som helst en fin stund med många skratt och kommer garanterat att sakna Carro som imorgon drar till varmare breddgrader i fjorton dagar....Själv får man fint vänta i fyra veckor till innan man får sol, hav och bad...Nedräkningen har börjat om man säger så ;)







ÄNTLIGEN fått plocka fram skinnjackan!












Vårklädd brutta...














En tur tur in på Kardemumma och kollade in nyheterna när man ändå var på byn...Blev förälskad vid första ögonkastet när mina ögon fick syn på en tygbeklädd bänk/soffa...Så himla fin men frågan är bara VART skulle den kunna stå i vårt hus??? 





.









Sötaste necessärerna...



Kom även ett paket här om dagen...Julia ville ha nya träningstights och det ville självklart mamman också ;) Vi beställde två par lika och för en gångs skull så hoppade jag att välja dom i en färgsprakande färg (ursnygga i lila)...Supersköna då jag har dom i corall/grårandiga sen tidigare...Kolla in Gymgrossisten.se där finns hur mycket som helst att shoppa!

















Lite "godis" för musklerna fanns också i paketet...



STORstädning och kvällsjobb fick runda av fredagen och nu ser jag fram emot en ledig helg med förhoppningsvis en massa SOL, träning och så lutar det mot en vinkväll med fina vänner...





Ha en underbar helg där ute!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar