tisdag 5 mars 2013

S P O R T L O V . . .





Sportlov innebär sovmorgon och det gillas...Bara masat mig genom dagen och fångade solen sittandes på bron med min vän Camilla för att sedan jobba en kväll på gymmet...Mycket folk och tiden flög iväg...Senare på kvällen så fick äntligen Lea gör sitt första besök på min arbetsplats och hon vart stormförtjust... Massagestolen fick fem plus där hon spenderade tiden medans jag körde på med överkropp i gymmet...


Är det sportlov så funkar det fint att vara uppe sent ;)



Nöjd tjej...










Ökat på min träningsdos en aning...Försöker lägga till 3 extra styrkepass i veckan och det har börjat ge resultat...Känner mig starkare och mår bra av att inte enbart köra gruppträning...Man kan fokusera mer på varje muskelgrupp och fördela kroppens träning på olika dagar...Men kommit fram till att det är så mycket roligare att köra den övre delen då den undre varje gång är en pina men fy den som ger sig....




Ibland är vissa dagar lite mindre roliga och idag var en sådan men piggade upp mig själv automatiskt när jag såg vädret i Dubai...Om exakt en månad så har man tillbringat fyra soliga dagar där och längtan är stor...Jag ser fram emot underbara dagar med familjen...Kollade även in lite shopping som ligger 20 minuters bilfärd från vårt hotell och jag började nästan att dregla ;)


VÄRME!!!! SOL!!!!!





















Nu i säng för imorgon väntar en ny dag och hoppas den blir bra mycket bättre än denna :)


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar