fredag 22 mars 2013

Söderhamnsjobb...

På torsdagseftermiddagen så for jag till Söderhamn för att på fredagsmorgon hoppa in och jobba på frukostklubben...Såg fram emot att få träna men taggtrådskänslan i bröstet stoppade det så jag fick nöja mig med att enbart befinna mig där och se på när andra tog i....











Våra elkillar var på plats...



Ida är en flitig besökare...










Tobbe ;)













Ett likadant solarium finns nu på gymmet i Ljusdals och kommer snart kunna användas...


Imorse slog den där hemska signalen på mobilen igång redan 05.15 för 06.15 skulle frukosten stå serverad för gymmarna så det var bara att masa sig upp...För 30kr fick dom en rejäl frulle och en härlig start på dagen och så småningom så kommer vi börja med det även i Ljusdal...





 Kokade ägg i omgångar...











Stina, Nadia och deras vän var uppe tidigt innan skolan och tränade...


Fina Johanna kom in och gjorde mig sällskap och njöt av en god frukost...


Förövrigt har influensan slagit till som ett knytnävsslag...Länge sen jag hade så ont i kroppen...Varje led ömmar, ögonen vill inte hålla någon annan position än rakt fram för annars smärtar det rejält och huvudet känns som en medicinboll men får jag en natts sömn så är jag nog på benen imorgon och redo för 50årskalas ;) Positiv inställning ska man ha!!!



Var till Sandra på Syrran & Jag och fixade frippen....



Där blev man rejält bortskämd...Fixabröd toppat med Alvedon och servad med snorpapper mellan varven...


Ha en underbar helg!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar