fredag 8 mars 2013

Better Bodies...


Elin Nyman från en plåtning för Better Bodies...

Dagens inlägg får bli en presentation av Elin Nyman...Vem är hon? Jo en 22 årig tjej från Söderhamn som jobbar på Citygym...Certifirerad PT (World Class ) och ska senare i år delta i Body Fitness där hon tävlar för Team Forever Fit by Better Bodies...För tillfället blir hon tränad av Gladiatorn Helene Ice Ahlson och då kan ni tänka er vilken träning tjejen får...



Elins foto...


Elin till vänster om Ice...














När jag drar till Dubai i början av april så kommer hon att jobba extra här på gymmet i Ljusdal några dagar i veckan och nu på torsdag eller nästa kommer hon upp för att gå igenom lite praktiska saker och sen ska jag få mig en genomkörare av henne i gymmet...Ska bli fantastiskt att få hjälp av en som vet hur man bygger upp kroppen men samtidigt lite gruvsamt för jag kan tänka mig att hon tar mig till nivåer jag aldrig prövat...Så passa på att besöka gymmet när hon finns på plats i april...









Vill ni följa Elin så klicka in er på elinnyman.myshowroom.se


Trevlig helg out there!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar