tisdag 19 mars 2013

24 timmar from hell....



Haft magsmärtor i fyra dagar och kulmen nåddes igår då jag plågade mig genom arbetsdagen för att sedan komma hem och inta fosterställning i soffan...Var iväg och uppvaktade min vän Anna och även där fick jag tillslut vräka ikull mig i ryggläge för att överleva...Gissar på en märklig magsjuka eller så var det bytet av Creatin som fick mig att må kasst...Hur som helst så hulkade jag ur mig och förflyttade mig från soffan vid 23 och sen så vart det sängen fram till 10 imorse...Då jag vaknade så var smärtan ÄNTLIGEN veck men med en känsla av svaghet i kroppen och en stor längtan efter mat...Jobbet var inte att tänka på så nu har jag varit hemma och samlat krafter och gjort lite pappersjobb hemifrån...

Kvällen bjuder på Bodypump med Hanna...Blir ett lätt pass för min del då krafterna tryter men allt går med lite vilja och deltagarna får ta i för mig...Blir ett pass med blandade låtar ur 84an och 85an så kom och kör på med oss!!!

Ha en bra dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar