måndag 18 mars 2013

Pain is weakness leaving the body...





Alltså vilken smärta!!! Stumma armar har fönat mitt hår då jag fått stått dubbelvikt med huvudet neråt för att lyfta armarna har varit nästintill omöjligt...Mascaran som vanligtvis tar 2 minuter att kleta ditt har fått gjorts i sekundsnabba drag för att sedan vila en halvminut för att orka upp och kleta vidare och allt har då tagit minst 10 minuter för bägge ögonen...Men hur som helst är träningvärk en positiv smärta och jag kan ta den hur många gånger som helst men Elin lyckades att nästan bräcka den känslan ;)

Nu slänger jag ut några bilder från ett härligt veckoslut :)


Tillbringat många timmar i solen med härliga pumplåtar....







Lyckats solat till mig en sporthh på kroppen....Snacka om att solen tar nu!


Blev en tur till Sportia för att sätta sprätt på sista slantarna på presentkortet från chefen...Och med lite rabatt från Gymmixkortet och en hittad (totalt bortglömd) femhunka i en jackficka så blev den fötjusande kostnaden för mina nya NIKES 129:-...Så nu äntligen kan jag sprätta runt i ett par lila och slippa dregla på fröken Tomtlunds ;)


Bara ÄLSKAR dessa katonger ;)



Tadaaa!!!!




Fanns mer snygga pjux där...









Även plockat fram mina 4 år gamla NIKEskor som har asläckra färger....




Lila och rosa I LOVE!!!




Lea har lirat match...Så det blev en heldag på simhallen...



Vinst med 11-0




Lördagspass på gymmet...Rygg och bröst....







Körde även in några pumplåtar...



Lugn skön lördagkväll i soffan...











Söndagsmys i soffan och bandyfinal...Grattis Hammarby! Men hejade på SAIK såklart! Men fått se min älskade sambo ta ett SMguld med laget och det räcker länge för mig :)






Men tyvärr fick man inte se klart matchen för klockan 17.30 var det dax att infinna sig på Åsen för att med Hanna och Anna-Lena riva av premiären för 85:ans release...Och hej och hå vad den sved!!!! Och säger som Hanna....Det här passet kommer forma våra kroppar lagomt till badsäsongen ;) Efter påsk kommer jag själv köra hela passet men nu på tisdag blir det en "trippel" igen...När jag pustat ut några minuter efter passets slut så kom nästa gäng...Tog mig an Anna Embretsens söndagsbrudar så det var bara att köra på en timme till och kan lova det brände på fint i kroppen så imorgon blir det vila eller max en lätt jogg...Hur som helst var det skoj att få leda en grupp man inte kört på med tidigare och bra jobbat brudar!


Nu ligger jag utslagen på soffan och ler...Ännu en fin helg har fyllt mitt liv och just nu befinner jag mig i ett lyckorus för det mesta går i min väg och jag är så tacksam för alla fina vänner och människor som finns där ute och ger mig energi och glädje...Ett skratt förlänger livet sägs det...Kommer bli väldigt gammal jag ;)


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar