måndag 24 november 2014

Don´t  confuse my personality and my attitude because my personality is me and my attitude depends on you.













 Bara ÄLSKAR dessa skor!




 I lördags fick jag se min vän Carro på rätt gym och med rätt träning!




 Eftersom mamman bjussade på havregrynsgröt till middag på lördagen (stackars barn) så klev jag upp lagom till lunch idag och kompenserade med att laga helstekt ytterfilé med potatisgratäng...Tips: Köp en Fläskytterfilé och putsa den och på med grillkrydda, svartpeppar och lite timjan om man gillar det...Stek snabbt alla sidor på hög värme så den får en fin stekyta...Lägg över i en eldfast form och in i ugnen på 175 grader i 30-40 minuter...Servera med gratäng gelé och en sallad...





 Premiär för lussebak ikväll!










 Vem behöver en assistent? En armmuskel och en slev och BÄSTA degen är fixad...Kan lätt bli för mycket mjöl annars...Kan säga att mina lussebullar är klockrena (är bara ärlig haha!!) Jag har aldrig så mycket mjöl som står i receptet för jag vägrar äta torra bullar...
























 Fick lite hjälp av Lea <3














 Lovar dom är slut innan fredag men då bakar jag nya igen ;)




 Ikväll smög jag igång med ryggen igen...Lätta vikter och många reps är min melodi ;)















1.





 2.




 3.




 4.




Kändes helt ok!


Imorgon ska jag fixa visum för nu ska vi ÄNTLIGEN åka till Moskva igen...Ska bli skönt att komma bort från Ljusdal en helg och få träffa honom vi saknar så det gör ont...Verkar även som Julias pojkvän Edwin åker med och så skoj att få visa honom allt vi gillar där och då menar jag klädaffärerna! Hahahaha!!! Skämt och sido...Vi ska se en bandymatch, besöka röda torget och jaaaaa....shoppa!







En lugn skön helg är över och en vecka med en massa att göra drar igång...Och sex st lussebullar hann jag trycka i mig och fler lär det bli imorgon för det är så sjuuuukt gott! Låt oss kalla det BULK!

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar