lördag 15 november 2014

Be so busy loving your life that you have no time for hate, regret or fear...


Jag vankar fortfarande runt utan jobb men imorgon ska jag iallafall skicka in ett personlig brev och få se vad som händer...Jag fyller mina dagar fint ändå med sovmornar, soffmys och träning och än så länge funkar det men rastlösheten smyger sig på mellan varven...Jag kan ibland känna mig så "värdelös" när jag inte har ett jobb att gå till men jag vänjer mig väl...

I tisdags var jag till Bella på hennes salong och testade nyheten från Tyskland...Bara att komma in där får en att trivas från första stund och sen få en behandling på det gör så att man mår så där hundraprocentigt bra...Hur som helst så var det min första behandling och jag märkte resultat direkt men det krävs fler för att uppnå goda resultat och på måndag ska jag dit igen och jag längtar...



 Bella håller till i gamla stan så är ni nyfiken på produkten så knalla in...




 Hur kan man inte trivas här?




 Bella...
























 En massa krämer smordes in innan man körde på med maskinen...





























 Här behandlad på ena sidan...Dock ligger ljuset på men jag såg skillnad direkt...





 Onsdagens PF-gäng!




 Anna var förbi i veckan med en present...Tack vännen!









 Precis vad jag ville ha!!! Nu ska här serveras smarriga desserter på dessa!




 TRÄNAT en hel del fast bara överkropp tyvärr :(




 Var till Hudik för att fixa pass och slukade årets första lussebulle!




 Fick med mig en jumpsuit från Kappahl för ynka 280:- efter rabatt...




 Dock slut på stl S så den är lite stor men vad tusan!




 Nytt fik på Åhléns...Så mysigt!

































































Drog på ett spontanbesök till Sara och Alex och bjussade dom på marängswiss...










 Sen blev det soffmys med hjärtat resten av kvällen...





 Tråkigt väder idag har inneburit soffläge men ryckte upp mig och drog till gymmet...




 Efter en timmes träning av triceps så var jag bara tvungen att testa dips med en platta (10 kg)...Lite skakigt och inte dom snyggaste kanske men fyra fixade jag och ska snart sätta tio!




Fokus!



Trevlig lördagskväll på er!


<3 <3 <3



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar