onsdag 5 november 2014

Tid för förändring...Citygym har gett mig så många fina kontakter...



Tack ALLA!


Imorgon gör jag min sista dag på Citygym som varit min arbetsplats i två år...Det känns i hjärtat att lämna då man lagt ner sin själ i stället och kämpat på även fast det ibland varit tufft...Men det har givit mig så mycket och ALLA dessa fina människor jag fått lära känna på köpet är ovärderligt...

Jag och Misha har blivit tillfrågade att ta över gymmet men varken Misha eller jag känner att vi har kompetens att driva det just nu...Dels kan han inget om gym då han tränar på ett hel annat sätt och jag själv känner att jag dessa två år varit där sju dagar i veckan morgon som kväll och om jag då skulle äga stället så skulle jag förmodligen spendera ännu mera tid där...Mitt jobb har bestått av en hel del städning och det sliter på kroppen och jag som redan har en känslig rygg känner att jag har gjort mitt inom städbranschen ;) Har vetat en tid att jag skulle bli uppsagd då min chef vill sälja gymmet men jag kan inte bara köpa det för att ha ett arbete så nu blir det till att söka något nytt men ska först njuta av att bara vara och slippa ha ansvar och HELT lediga helger!!

Men jag kommer som sagt fortsätta att ha mitt Power-Fit pass där tillsvidare och då enbart som instruktör och självklart så kommer jag att träna vidare på gymmet som jag trivs på...Och ser fram emot nya spännande utmaningar men vet inte riktigt vad jag vill? Kanske satsa på något eget? Vi får se och jag ska sätta mig ner med min sambo och se vad han han har för planer för framtiden...


Men TACK till ALLA underbara kunder som jag haft chansen att fått lära känna och vi ses bland hantlarna och maskinerna och vi kan fortsätta peppa varandra och slänga några ord...Ni har fått mig att trivas på min arbetsplats! Och tack alla ni som skickat fina mail, mess och kommenterat på Instagram och Facebook! ÄLSKAR er ALLA!! Tack även till Niclas för den här tiden och jag önskar dig lycka till med försäljningen och han är den klart bästa chefen jag haft!


Det värmer i hjärtat!












PUSS på er hela högen!



Så finns det någon där ute som vill erbjuda mig ett jobb så Varsågod ;)

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar