lördag 1 november 2014

Bär stolt upp siffran 41...




Ja idag har man då avverkat ytterligare ett år i sitt liv...Jag har absolut ingen ångest över min ålder och känner mig fortfarande ung i sinnet...Blev hur som helst väckt med kaffe och macka på sängen av mina fina tjejer...Önskade av hela mitt hjärta att Misha var hemma och delade stunden med oss...På brickan fanns paket och nyvaket och ivrigt så öppnade jag och i ett av dom låg en present från hela familjen...Alltså det kan vara det finaste klocka jag sett och just att dom tillsammans, då Misha befinner sig vid gränsen till Kina, kommit överens om vilken jag skulle få och prickat SÅ rätt är ju helt fantastiskt! TACK finaste ni <3

Sen var det dags för jobb och mina go gubbar kom som vanligt in på morgonkaffe efter träningspasset...Men idag var det sång och dom hade skramlat ihop till en helt underbar blomma! Alltså jag kan inte låta bli att älska dom! Dom gjorde min morgon! TACK även till er <3



















 Det är mina Atleter det ;)









 Jo dom har lärt sig! TUMMEN upp i alla lägen!




 Lunch på Järnvägs med mina tjejer...




 Blommor från mitt Hjärta <3









 Lea som varit i Stockholm och vet att mamman älskar allt som luktar gott var in på & other stories och köpte present till mamma...










Min vän Camilla kom med godaste parfymen från Parfymshoppen...




Goa Julia vet att jag är helt såld på tvålen från ICA Maxi ;)



 Annars har vi gottat oss under veckan....




 Fruktsallad toppad med Japp...










 Kört bröst och lyckats med 4 reps på 17,5 kg...Det tar sig!





Lite från Zalando som jag är sugen på!





 Drog iväg på en träff med Bella på salongen...Där hon och Lisa presenterade en nyhet från Tyskland och den är helt ny på marknaden och dom är först...




 Hemmabruk för att reducera rynkor....




 Kommer blogga mer om denna nyhet lite längre fram men är ni intresserad så kan ni kontakta Bella eller mig ;) För vem vill inte bli av med rynkor?




 Här kör Bella på Lisa och jag själv testade pennan med hyaluronsyra och ja efter 15 minuter så såg man skillnad...









 Hunnit med rehab och börjat kör mer axlar och det börjar ge resultat ÄNTLIGEN!




 Skickade iväg sötfia med Ebba och hennes pappa till Stockholm...




 Tummarna står alltid upp på frk Lundh och alltid inför ett pass Power-Fit!!!




 Deltagarna var nöjda och även dom visade tummarna ;)









 Klick klick sa det....Så snygga!!!




 Igår körde jag ett pass Bodypump och gud så ovant men skoj!




 Min absolut bästa vän var instruktör och puss fick hon!




Ikväll blev det ett pass rygg med dottern...Mitt första riktiga ryggpass på några månader...Nu gäller det att ta det väldigt lugnt...


Nöjd och glad 41 år senare efter att jag första gången såg dagens ljus så går jag och lägger mig med ett leende på läpparna och tackar alla som uppvaktat mig med mess, mail, samtal, presenter, kramar,  inlägg på instagram/ Facebook...Att ni bara stannar upp och tar er tid gör hjärtat varmt <3

Godnatt och TACK ÄLSKADE Misha <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar