fredag 7 november 2014

Don´t worry about the future...Only do the right thing today, this moment, here and now.
Let the future take care of itself...




 Mina nya Nike! KÄRLEK! Sportamore...




 Här stämmer färgen mer med verkligheten...




 Tränade biceps och triceps i lördags...Det börjar hända grejer sedan jag började med protein...




 Kommer upp på övervåningen och hittar en "tvilling" ;) Anna, mamman som gått igenom fyra förlossningar och är fit som få!




 Lördag och den svarta for på!




 Bubblor hos Sandra...









 Dagen efter och soffan var min bästa vän...




 Svullade heeeeela dagen!





 Igår matade jag axlar....










Hittade dessa killar och utmanade dom i plankan i 8 minuter (två varv på tabata 16x20 sek planka och varje paus på 10 sek så körde sidoplankan) Så ingen vila alls och kan säga att det gick lättare för mig än för dom...Men jag fick ju vila när jag tog bilden då förstås ;)




Bra tryck i axlar och biceps! OK!!! ljuset hjälper till en hel del ;)







 På kvällen dök chefen med frun upp med lite presenter... 




 Så FINA muggar tillverkade i Söderhamn men dom finns att få tag på i Färila på Lindas Blomsterbod så KÖP!!! Tack Akke och Niclas <3





Idag har jag varit på arbetsförmedlingen men har jag tur och chefen bestämmer sig för att behålla gymmet så får jag ev jobba igen i januari....Men kollar mig runt efter jobb för man kan inte ta saker för givet...





Progress! 2012  början av 2014 och nov 2014


Och här kommer en bild jag OGILLAR!!!! Men jag har som mål att få tillbaka den men just nu har jag lagt ben/rumpträningen åt sidan då ryggen säger stopp...Men jag bjuder på den och så här ser en rumpa ut om den inte fått tränat på över ett halvt år! 



Dagens plattrumpa/ett år sedan



Trevlig helg på er!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar