onsdag 12 november 2014

Never allow yourself to be defined by someone else's opinion of you...

Klockan är snart 01.00 och här sitter jag och bloggar men har man haft sovmorgon till 11.00 så funkar det...Men vaknade första gången strax efter klockan 07.00 av att byggarna drog igång paddan och innan jag fattade att det var dom så höll mitt hjärta på att förflytta sig utanför min kropp...Hela huset skakade och även jag och tack käre gode gud att dom bara höll på en liten stund...

Igår var jag hem till familjen Andersson i Sörkämsta för en väl behövd massage utförd av Isa som utbildar sig...Dom har inrett en del av garaget till en mysig mottagning och jag valde en massage av ryggen på 30 minuter för ynka hundra spänn! Tack för den Isabelle ;) Sen hade man turen att bli bjuden på tårta av Anette när det fanns  kvar efter farsdag...








 Biceps på kvällen...Mycket överkropp nu när min rygg protesterade mot ben/rump-passen...Så min bakdel förblir platt ett tag till...




 Idag har jag legat på soffan och kollat på byggets framfart...




 15.00 var jag ombytt och redo för spinningen som började kl 18.00...Ute i god tid!! ;) Någon var lite övertaggad helt enkelt...



Kände att det var dags att testa cykeln och drog upp till Färila för ett spinningpass med fröken Haglund...Gruvade mig lite för min kondition suger och min fot har fortfarande inte fått tillbaka känseln men det funkade fint och jag hängde på från start till mål...Återstår att se hur min kropp reagerade på det hela när jag vaknar imorgon...Men hur som helst var det lika skoj som vanligt och Ida rev av ett tufft pass med mycket backar och jag log passet igenom fast ibland visade jag nog mitt "killer face"...Efter 45 minuter var endorfinerna ett faktum och jag bokade in mig till nästa tisdag och då ska jag även simma och avnjuta en bastu efteråt...TACK Ida för att du bjöd in mig!





 Innan spinningen så blev det en sväng in i gymmet för att testa några av de maskiner jag SAKNAR!!! (För er som inte vet så har jag jobbat här tidigare)




 Tummen upp! Utsida lår...




 Insida lår...




 Favoritmaskinen! 









 Dom har även köp in fler hantlar sen jag slutade....



















 Äntligen fick man svettas!




 Trevligt att träffa gamla deltagare så tummen upp igen!




 Testade även min gamla instruktörsplats så ABSOLUT tummen upp igen!!!






Nu blir det sängen och imorgon väntar Bella på mig på salongen för nu är det dax att pröva produkterna från Tyskland och kommer att blogga om dom längre fram...


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar