måndag 17 november 2014

Söndag Vilodag Sockerdag och goa vänner...





Sara messade och ville komma över på en kaffe efter lunch och vem ville inte ha sällskapen en grå och trist dag som denna söndag...Sen kom ett till mess, jag måste gå till Delins först och köpa chokladbollar...TUMMEN UPP från mig såklart! Efter lite frossande så drog vi upp till Kolsvedjaberget så Milo fick springa av sig, vi satt ner för det är VILODAG ;)












Sen blev det en tur för att hälsa på Sandra och eftersom sockerbegäret triggats igång så blev det ett stopp på Hemmavid för att åter igen försättas i den sk "sockerkoman"






Var ute med Milo när Lea kom från Sundsvall där hon tillbringade dagen med sin vän Ebba...När jag klev innanför dörren så ropade hon att jag INTE fick komma in i hennes rum...Hörde hur hon donade på där inne och jag undrade vad hon gjorde och om hon behövde hjälp med något men hon hojtade att allt var bra och någon hjälp inte behövdes...Timmen senare fick jag komma in och mammas hjärta hade helt själv monterat ihop en klädställning från IKEA...Alltså hon är helt otrolig den tjejen! Vita galgar hade hon också köpt...Det sitter inte i för den tjejen inte...







Nu väntar sängen och imorgon är det dags att besöka Bella på salongen igen och sen blir det en träningskväll på gymmet!

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar