söndag 9 november 2014

Any man can be a father, but it takes someone special to be a dad...


 Grattis på din dag älskade pappa!




 I fredags kom Konul, en kund från gymmet hem till mig med en present för jag slutat jobba där...Hon gav mig fina ord som berörde och fick en att känna att man gjort ett gott intryck...Tack fina <3









 På lördagen blev det en tur till Edsbyn för Lea skulle sova över hos sin vän Alva...




 Plockade upp Julia i Bollnäs som kom med tåget från Sandviken...Lunch på Max när jag fick bestämma ;)




 Var in på Rusta och fixade lite grejor inför julen...




 När Jullan övningskör så kan man passa på att ta en selfie ;)




 Blev en fika hos familjen Liw innan vi drog hemåt...




 Lördagskvällen bestod av lite utmaningar i gymmet och tur ni inte fick se avslutet på denna men kan säga att det sa pladask efter två pushups...



 Fixar nu 20 tricepspushups utan bräda!!! Jippi!









 Middag ute på Kicks för att fira pappan i familjen...




 Nya klänningen från Kardemumma invigdes...



















 Maten hann knappt landa innan jag och Julia landade i gymmet...









 Vi var inte ensamma för min granne dök upp...



En underbar helg och så glad att Misha kom hem fast med väldigt kort varsel men ett dygn är vi tacksamma för <3 Nu väntar sängen och imorgon en skön massage hos Isa...Livet som arbetssökande fortsätter och jag ska bara njuta av att ha lediga dagar nu...


Godnatt

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar