måndag 1 december 2014

Blogg från veckan som gått...


Tanken var att blogga lite oftare nu när jag inte arbetar men med långa sovmornar så blir mina dagar stressigare än innan...Rutinerna är borta och jag gör allt i sista minuten...Men ska försöka skriva och bjussa på bilder en gång i veckan ;)


I tisdags blev det en tur till Gävle och passade på att slinka in hos min fina vän Jeanette...Att träffa henne föder energi...ALLTID trevlig och glad och följ hennes blogg där man kan läsa om hennes träningsresa till den perfekta kroppen med bästa Joel som är en grym PT...





 Mot Gävle...




 Tog tåget då det var snorhalt ute...




 Liten present fick hon ;) Dessa flaskor finns att köpa på Citygym i Ljusdal!




 Här har vi två bruttor som bett mig om hjälp och självklart sa jag JA!!! Vi ska köra på i tio veckor och se till att det blir några minus på vågen och ikväll kör vi vårt första gemensamma pass och dom ska få slita!





Blev en fika på Janssons och planerade tisdagens PF-pass...
















 Självklart deltog mina tjejer på passet! Tummen upp!




 Drog på Pace med Carro på tisdagskvällen...









 Det här var minuten innan jag lyckades pilla på en tand och jag fick VÄRK from hell!




 Akuttid hos tandläkaren!









 Mysiga mornar vid älven...




 Härlig att solen hittat tillbaka...





 Solat på Frendo där det är nya rör i samtliga solarier...Inte nyttigt men 12 minuter i veckan är helt ok tycker jag ;) Man känner sig så mycket fräschare...




 Det blev en tur till Sandra för att nyansera upp utväxten och lägga några slingor...














 Lite ljusare men inte sommarblont...




 Men till våren så kommer denna frilla pryda mitt huvud igen!





Körde biceps i lördags och denna övning avlastar svanken och funkar fint för min rygg...











 Hittade ny skor inför kvällens festligheter....





Invigde min nya jumpsuit från Kappahl...





 Lite förfest hos Sandra...






Skål!



 På Järnvägs bjöd denna donna på shots! 





 Första advent...





 Frukost 20.30 blev det för ett trött Carina...




Nu vill jag bara att denna vecka ska rusa iväg så det blir fredag och vi får dra till Moskva! Längtar så mycket efter att få träffa Misha!!!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar