lördag 6 december 2014

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund...Att inte våga är att förlora sig själv...

Befinner mig just nu i Moskva och tänker inte lägga ner hela min själ med att skriva då jag hellre umgås med min sambo så här kommer bilder från veckan som gått ;)





 Älskar tidiga mornar vid älven...Så vackert och ofiltrerat...









 Veckans PFgäng som INTE slutar när dom är trött utan när dom är färdiga!




 TeamL&J var på plats!




 Årets första skinkmacka har slunkit ner...




I onsdags var jag på Janssons och fikade och köpte GODASTE mackan!





 Testa även mandeltårtan som är himmelskt god!





Torsdag o tummarna upp för ett pass med bruttorna!




 20 minuter crosstrainer...




 15 minuter gång i 15% lutning...




 5 minuter jogg...




 5 minuter rodd...




 5 minuter staka...














 Lea fixade Morotskaka som skulle med till pappsen...










Och jag fixade mer lussebullar till honom så handbagaget bestod av fikabröd!





 Lycka att få åka till den man saknar...






 I väntan på flyget...









 Idag var vi på match...Dynamo-Vodnik...
















 Vinst!




Lunch och bandysnack med Edwin, Julias pojkvän...










 Blev lite mys i sängen efter maten....





 Blev en sen tur till shoppingcentret intill och en FIKA förstås!









 KÄRLEK!



Nu bums i säng för vi flög sent igår natt och sovit endast fem timmar...Sen är klockan två timmar mer här så det blir ett godnatt från mig!





Livet känns mellan varven upp och ned men just här och nu med min sambo vid min sida så står jag stadig på mina ben...



Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar