onsdag 13 februari 2013

Vart tar dagarna vägen...

Working girl!


Tisdagen bara försvann och onsdagen likaså...Haft full rulle på jobbet och hoppade in och körde några extra timmar idag då jag hade instruktioner i gymmet för två företag...Så trevligt att intresset för träning är stort och jag glädjer mig över att få hjälpa alla som vill komma igång...







Hunnit med en Sushilunch med kollegorna...




Gurra hjälpte mig med att få upp insynskydd i form av en gardin....



Vår Celsiusförsäljare var på besök...




Givmild försäljare försåg fröken Lundh med en goodiebag...




TACK snälla!



Fick äran att köra överkropp med den här fröken ;)




Premiärbesökare...Så söta!!!!


Två arbetsdagar kvar och sen är det helg igen...Veckorna rusar förbi och dom får gärna rulla på i hundra knyck för nu LÄNGTAR jag till vår resa....FYRTIOSJU dagar kvar till Dubai!!!




Trevlig kväll out there!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar