lördag 23 februari 2013

150 minuter gym...



Den här bilden lägger jag upp för att ni så småningom ska få se hur jag utvecklats efter att ökat på med styrketräningen...Bör jobba mer med mina ben och magen ska få en del stryk ;) Känner mig redan mycket starkare men det tar tid att bygga upp kroppen men jag ska absolut köra på och göra mitt bästa...

Åter igen slöt vi upp för att mata på i några timmar...150 minuter kan låta mycket men det går även åt lite tid för surrandet mellan styrketagen och en del fotande ;) SJÄLVKLART som alltid så bjussar jag på inspirerande bilder på superbra övningar för att stärka kroppen...Jag körde på en timme själv innan Carro och Ulrica dök upp för jag fick juh se dom slita på under powerfit passet igår...

























Kristoffer värmde upp med marklyft för stundande rekord...





Slutligen dök brudarna upp och körde på med uppvärmning medan jag tryckte på lite mer med kryssdraget...











200 kg funkade inte idag men stark är han...



Jo fröken Englund har sina uppvärmningsövningar hon...



Sumosquats 4x12 med uppvärmningvikt...








Marklyft 4x12...



Ulrika Wallin kom för att svettas....







Den sved fint i rumpmuskeln...



Bicepspushups...








Avslutade passet med att flänga runt i monkeybaren och gissa hur vi såg ut i händerna!!!! Ajajaj!!!























Carro väntar på STORkramen!!!







Carro var grym som körde ett varv extra!







Fröken Tomtlund fanns som oftast i närheten...



High Five Over And Out!!!




Efter ett härligt pass med dom bästa så bar det iväg upp till mamma i Hedsta för att få i sig middag...Världens godaste kyckling i ugn och gissa om att jag åt! Min syster och hennes barn var där för dom har lov så vi var tio hungriga vid bordet...



Söta fröknar, Lea och Eden,vid middagsbordet...



Godnatt!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar