onsdag 6 februari 2013

Gymistruktioner Pump & IKEA...

Dagarna rinner iväg men som man säger, tiden går fort när man har roligt...Igår hade jag tre instruktioner i gymmet och en av dom var med Malin...En tjej som bestämt sig för att komma igång med träningen...Då hon är liten och pitett så har vi bestämt att lägga fokus på styrkan...Gick igenom en hög med övningar som jag tyckte passar henne och så fick hon göra sig bekant med appen Tabata...Malin var fokuserad och gick all in på allt jag bad henne göra...Bra jobbat! Kvällen bjöd på ett inhopp för att leda Bodypumpen för Anna-Lena...Tog även med mig min vapendragare Camilla så vi körde en "dubbel"...JÄSIKEN vad skoj det är när man är två som leder och tror även deltagarna håller med...Energin som uppstår är obeskrivlig och jag älskar varje minut av passet!!!


Malin kör sidoplankan varvat med plankan med appen Tabata...






Idag vart det en tur till Sundsvall med chefen för att inhandla lite interiör till gymmet...Drog iväg mot Hudik på morgonsidan och hade bestämt att mötas upp där för en lunch innan vi drog vidare men vart lite tidig så det blev ett besök på MIO...Gick där och drömde mig bort och vips så hängde den där! Snyggast klockan kan jag lova...Fotade den och tänkte att jag måste fundera...Gick vidare och tog sen ett varv till och då röck jag åt mig en kartong med urverket som numera pryder vår nytapetserade hall...



Häftigt är att den runda silveplattan pendlar....


MIO 599:-


Sen bar det iväg mot IKEA och vi hitta allt vi sökte och lite därtill...Så nu kommer sköna soffor till cafét och underbart färgglada möbler till barnrummet m.m...Ska försöka piffa till det under helgen...Och SJÄLVKLART gick min chef med på att stanna till på Stadium och efter att mockat glass på IKEA så drog jag igenom placet totalt sockerspeedad  på några minuter och lyckades rycka åt mig två linnen och en sportbh och satte mig i den välfyllda lastbilen och pustade ut...Chefen nöjde sig med ett inköp av en balansplatta till gymmet...



Prylar till barnrummet....







Väl värda en varsin glass!!!







Stadium 299:-



Stadium 199:-



Nike sportbh 299:-



Ljus från MIO 39:-



Klockan på plats...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar