måndag 4 februari 2013

Beslutsångest delux...





Måndagar brukar betyda kvällsjobb på gymmet men switchade tiderna idag...Vilket i sin tur resulterade i en rad av olika träningspass att välja och vraka på...Bodypump, Cx, Bodyattack, Body Balance...Dribblade hit och dit och beslutsångesten slog på stort...Igår körde jag mitt pass Pump och imorgon blir det ett till så där föll den bort...Cx ville Julia köra imorgon så nummer två försvann automatiskt...Bodyattacken skulle jag velat gå på men min kondition suger så latheten tog över...Body Balance var lite för sent men ska absolut pröva någon gång...Så SJÄLVKLART blev det Citygym!!! Plågade mig på crossen med intervaller så svetten lackade och sen körde jag maskinerna och rundade av med mage och fria vikter...Oh shit vad med folk det var där!!! Så skoj att vi blir fler och fler för varje dag...

Blev en ny magövning som brände rejält och slänger ut bilder här på hur man kör den...Även Angelica och Caroline hakade på för att "krydda" på rutorna ;)


1.
Ligg på rygg med benen i ca 90 grader...


2.
Fäll ut benen och armarna....



3.
Kom upp till sittande utan att sätta ner fötterna och för hanteln ovanför huvudet...


4.
Ner med hanteln och vrid åt ett håll och under nästa varv väljer du att vrida åt andra hållet....







Angelica har verkligen tonat kroppen på några veckor...BRA jobbat tjejen!


Tjejmys i soffan och självklart kollade vi Top Model...

.

Sötaste Julia tänkte på sin mamma när hon var på Taxfree...














Nu väntar sängen och boken på mig ;)

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar