söndag 24 februari 2013

Dresscode Träningskläder...

Jorå är det några som kan sova så är det Julia och jag...Masade oss upp vid tolvtiden och fixade frulle och fortsatte slappa i soffan tittandes på Skidåkning...Vad tror ni hände mitt under damernas final? Jo nått jädra strul med mottagaren på parabolen och rutan vart svart...Fick fint springa ut, iförd pyjamas och uggs, och hämta stegen och upp på taket och ruska om eländet...Puh! Vi hann se målgången...Sen var det herrarnas tur och SJÄLVKLART hände det igen!!! NU spärrade jag ögonen i min dotter och sa att det var hennes tur att klättra...Åter igen hann vi se målgången...Och självklart så har den inte strulat sen dess men när det är som mest spännande då ska det minsann göra det!





Blev även lite bandy innan vi skulle iväg på middag hos finaste Sandra....Hon hade bjudit in mig, Julia och Carro på en underbart god kycklinggryta som vi skulle avnjuta innan det svar dax för träning så dresscode var naturligtvis träningskläder ;) Tack från oss till dig Sandra! Och jag bara ÄLSKAR att bli bortskämd!



























Socialt va??? Nä...ärligt så letade vi en träningsapp...


Frågade Sandra om receptet på grytan och blev lite smått förvirrad när hon drog upp kryddorna hon använt...Tänkte hur ska jag komma ihåg alla? Men man har juh en mobil att fota med så nu har jag stenkoll på vad som ska sätta piff på grytan ;)



TIO kryddor och cocosmjölk!!!!


Kvällens pump gick ut på att rapa curry kan jag lova! Härligt gäng som öste på med mig...Härlig energi som alltid och man lämnar stället med ett brett leende...Så sjukt stolt över min Julia som faktiskt ökat på vikterna rejält den här terminen...Alltså 14 år och 20 kg på benböj, snart är hon uppe i mina 35!!! Bra där!!! Sen kör hon även Bodyattack och CX och jag märker på henne att hon mår bra av det här istället för att bara sitta hemma...Nu är det bara att hoppas att hon håller i men det tror jag för hon har kört på så länge och är lika lycklig varje gång vi drar iväg tillsammans ;)

 Soffan och goda mackor fick runda av denna härligt slappa söndag!





<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Din blogg är så härlig och inspirerande!!

    jag tycker det är otroligt skönt att läsa en träningsblogg som inte skäller på folk som råkar äta socker eller inte håller stenhårda dieter, man blir bara deprimerad av de bloggarna. Du verkar ha en avslappnad syn på livet samtidigt som du tränar massor och har ROLIGT!

    Stort plus är alla härliga träningsbilder både på dig själv och de andra - ni ser ut att ha galet roligt vilket gör att jag också blir taggat till att träna!

    Tack för en positiv och cool blogg!

    /Angelica

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Angelica för fina ord...Just sådana inlägg som gör mig galet glad och får mig att vilja fortsätta med bloggandet...Du har helt rätt när du skriver att jag har en avslappnad syn på livet och dieter finns inte i min värld...Min filosofi är att äta det man vill och försöka få in motion i vardagen...Kram fina och ha en bra dag :...)Cool blogg det gillade jag ;)

    SvaraRadera